Citroëns met aantrekkingskracht

- Geen reacties

Voor iedereen die zich nog niet tot een C2 of C3 voelde aangetrokken, heeft Citroën speciale uitvoeringen samengesteld. Deze Attraction-modellen worden op de AutoRAI geïntroduceerd en zijn voorzien van opties die met een behoorlijke korting worden geleverd.

De Citroën C2 Attraction en C3 Attraction zijn gebaseerd op het uitvoeringsniveau Ligne Prestige, met als extra opties een radio/cd-speler, handmatig bediende airco, Pack Look (oftewel meegespoten bumpers) en speciale velours bekleding. In de C3 Attraction is ook een middenarmsteun aanwezig. Overigens mist de standaarduitrusting gordijnairbags. Die veiligheidsvoorziening staat evenals Pack Airco, metallic- of parelmoerlak en zwarte vernislak op de optielijst.

Consumentenvoordeel

De speciale C2 en C3 zijn leverbaar met 1.1i en 1.4i benzinemotoren, de C3 heeft bovendien een 1.4 HDi-dieselmotor. De C2 1.1i kost 14.340,, de 1.4i 15.200,, wat een prijsvoordeel betekent van 485,. De C3 Attraction is verkrijgbaar vanaf 15.500,. De dieselversie kost 19.600,. Voor de C3s geldt een consumentenvoordeel van 755,.

Overigens zullen de nieuwe C4 Berline en Coupé ongetwijfeld de meeste aantrekkingskracht uitoefenen op de stand van Citroën. En wie wil er nou niet op de foto met een als robot verklede dame (die een belangrijke rol speelt in de advertentiecampagne van de nieuwe Citroën C4)?

Tags: