Beoordelingen

Klantenvertellen beoordelingen

8,6
233 beoordelingen
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden. Toon alle beoordelingen
  • Marian

    uit Alkmaar 28-11-2019
    2

    Ervaring:
    Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt naar de dealer,
    Er waren wat kleine dingetjes in mijn ogen en dat zou nagekeken worden.
    o.a de claxon, ruitenwisser achter en het slotje van de achterklep.
    Ik werd gebeld dat de onderhoudsbeurt en reparaties zo’n €650,00 gingen bedragen.
    Er was ook het achterruit sproeier pompje kapot a€180,00
    Vreemd, dat was het jaar ervoor ook al vervangen.
    Uiteindelijk bleek het toch niet kapot te zijn.
    Ik heb het slotje en de ruitenwisser niet laten doen, de rekening was al hoog genoeg.

    Echter de claxon, die nagekeken was.
    Die deed het maar heel af en toe die was dus niet gerepareerd.
    Ik heb de wagen teruggebracht, en ze vonden de oplossing.
    Het dashboard moest eraf en er moest een nieuw stuk electronica in
    Want dat was stuk. Kosten ongeveer €250,00
    Nu wil het geval echter dat deze auto al verkocht is en ik een andere auto heb aangeschaft.
    Ik heb kontakt met de koper (een garage) opgenomen en dit voorgelegd.
    Als ik genoegen zou nemen met €100,00 minder dan kon ik de wagen zo bij hem inleveren, en repareerden ze de claxon zelf.
    Ik heb de volgende ochtend om 08.00 uur gebeld naar jullie garage.
    Eerst kon het niet, want ze kunnen de electronica niet terugsturen.
    Maar hij ging overleggen en zou me terugbellen.
    Dat deed hij, later in de middag.
    Mijn auto was klaar en de kosten a€100,00
    Vreemd want hij zou me terugbellen na overleg.
    Ik heb mijn wagen opgehaald, de €100,00 betaald in de veronderstelling dat het gemaakt was.
    Maar nee, de €100,00 waren diagnose kosten, er was niets gemaakt.
    Conclusie voor mij,
    In totaal 4 dagen zonder auto gezeten, en veel geld kwijt.
    Waardeloos dus.