Beoordelingen

Klantenvertellen beoordelingen

8,4
228 beoordelingen
  • Linda

    uit Alkmaar 01-07-2020
    8

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    gaf een goed advies met uiteindelijke de keuze van de juiste auto

  • Andrew

    uit Heerhugowaard 17-06-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Op één dag twee auto's APK laten keuren. Alles keurig netjes volgens afspraak uitgevoerd.
    Voor extra werk, niet noodzakelijk voor de APK, is er eerst contact opgenomen voordat het werd uitgevoerd.

  • T.

    uit Alkmaar 10-06-2020
    9

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Kwamen met een ander doel, na proefrit enthousiast en een deal gesloten

  • John&Margreet

    uit Heerhugowaard 25-05-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Heerlijke 'no-nonsens' garage, waar klantvriendelijkheid en service nog echt op nr 1 staat en het ook echt gemeend is.

  • Jan

    uit Schoorl 25-05-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Goede ontvangst en vervolgens een zeer mooie Jonge Citroën Cactus gekocht voor een eerlijke prijs. Afleveren van de auto verliep vlot en de auto werd heel mooi gepoetst afgeleverd. Dit alles met Bovag garantie.

  • David Pijpaert

    uit Alkmaar 25-05-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Iedereen stond klaar voor ons.

  • Rianne

    uit Etten-Leur 23-05-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Bij aankoop van een occasion op een zeer fijne manier geholpen en te woord gestaan. Duidelijke manier van communiceren en duidelijke voorwaarden/mogelijkheden. Er werd erop aangestuurd om de auto goed uit te testen en daar zoveel tijd voor te nemen als we nodig hadden. Vriendelijk personeel en kwam over als een betrouwbare en professionele autogarage/dealer. Omdat de auto al rijklaar was konden we hem zelfs meteen mee nemen!

  • Willem

    uit Sint Pancras 20-05-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Na m'n eerste en tweede bezoek gebeld door Elke en verteld dat we andere auto gezien hadden, ze heeft snel gehandeld en de auto gekocht, nieuwe APK erop en helemaal nagezien. Super tevreden over de manier hoe alles gelopen is.

  • Rob

    uit Alkmaar 13-04-2020
    1

    Ervaring:
    Auto APK afgekeurd, kosten voor de reparatie zouden +/- 500€ zijn.
    Na een uur bij een andere garage + RDW steekproef goed gekeurd.
    Je gaat naar een dealer omdat je niet opgelicht wilt worden door een achteraf bedrijfje, maar deze dealer is juist DE OPLICHTER.

  • Rob en Karin

    uit Noord-Scharwoude 21-01-2020
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Eind 2019 zijn we over gegaan tot een aanschaf van een Citroën C3.
    Wat een super mooie auto met vele opties die je kunt bedenken. Na ongeveer 1,5 week hier in gereden te hebben tot de conclusie gekomen dat de auto en ik het samen niet gingen worden. Het lag absoluut niet aan de auto. Een aantal dagen later via de mail contact gezocht met de persoon die de C3 aan ons had verkocht. Hier werd heel snel op gereageerd. ( het was sinterklaas avond.) Reactie was zeer meelevend en er werd een afspraak gemaakt voor de eerste werkdag van de daar opvolgende week. Gevoel van het gesprek die er plaats vond was dat we heel serieus werden genomen. De C3 ging terug naar Auto Klaver. Na aanleiding van ons gesprek om wat voor een andere auto het wel zou moeten zijn, werd er geïnformeerd bij andere collega dealers. Voor ons werd hier ook telefonisch contact mee gelegd voor het maken van een proefrit. Binnen een korte tijd werd een geschikte Mini gevonden en is Auto Klaver over gegaan tot aankoop.

    Wij kunnen zeggen dat we super tevreden klanten zijn. En zeker niet voor de laatste keer hier een auto hebben gekocht.
    Elke bedankt.

  • arjan

    uit Almere 28-12-2019
    10

    Ja, ik beveel dit aan

    Ervaring:
    Bij het aankoppelen van de caravan kwamen wij er achter dat de verlichting niet goed werkte. Klaver gebeld en binnen een mum van tijd was het probleem verholpen . Wij kwamen niet uit de buurt maar we konden direct langskomen en het probleem was snel verholpen.

  • Marian

    uit Alkmaar 28-11-2019
    2

    Ervaring:
    Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt naar de dealer,
    Er waren wat kleine dingetjes in mijn ogen en dat zou nagekeken worden.
    o.a de claxon, ruitenwisser achter en het slotje van de achterklep.
    Ik werd gebeld dat de onderhoudsbeurt en reparaties zo’n €650,00 gingen bedragen.
    Er was ook het achterruit sproeier pompje kapot a€180,00
    Vreemd, dat was het jaar ervoor ook al vervangen.
    Uiteindelijk bleek het toch niet kapot te zijn.
    Ik heb het slotje en de ruitenwisser niet laten doen, de rekening was al hoog genoeg.

    Echter de claxon, die nagekeken was.
    Die deed het maar heel af en toe die was dus niet gerepareerd.
    Ik heb de wagen teruggebracht, en ze vonden de oplossing.
    Het dashboard moest eraf en er moest een nieuw stuk electronica in
    Want dat was stuk. Kosten ongeveer €250,00
    Nu wil het geval echter dat deze auto al verkocht is en ik een andere auto heb aangeschaft.
    Ik heb kontakt met de koper (een garage) opgenomen en dit voorgelegd.
    Als ik genoegen zou nemen met €100,00 minder dan kon ik de wagen zo bij hem inleveren, en repareerden ze de claxon zelf.
    Ik heb de volgende ochtend om 08.00 uur gebeld naar jullie garage.
    Eerst kon het niet, want ze kunnen de electronica niet terugsturen.
    Maar hij ging overleggen en zou me terugbellen.
    Dat deed hij, later in de middag.
    Mijn auto was klaar en de kosten a€100,00
    Vreemd want hij zou me terugbellen na overleg.
    Ik heb mijn wagen opgehaald, de €100,00 betaald in de veronderstelling dat het gemaakt was.
    Maar nee, de €100,00 waren diagnose kosten, er was niets gemaakt.
    Conclusie voor mij,
    In totaal 4 dagen zonder auto gezeten, en veel geld kwijt.
    Waardeloos dus.